Policjant, który mi pomógł

Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji organizuje ogólnopolski konkurs „Policjant, który mi pomógł”. Głównym celem konkursu jest w szczególności promocja postaw i umiejętności policjantów osobiście zaangażowanych w pomoc osobom krzywdzonym.

ZGŁOŚ SWOJEGO KANTYDATA !

Zgodnie z regulaminem konkursu, zgłoszenia policjanta do konkursu może dokonać osoba indywidualna, instytucja lub organizacja.

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem konkursu oraz formularzem zgłoszeniowym. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 maja 2025 r.

Formularze zgłoszeniowe można nadsyłać na adres poczty elektronicznej e- mail: policjantktorymipomogl@policja.gov.pl.

lub drogą pocztowa na adres: Komenda Główna Policji, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa

Pliki do pobrania:
Regulamin (pdf 2 MB)
Formularz zgłoszenia kandydata (.doc 44 KB) 
Formularz zgłoszenia kandydata (.pdf 1 MB)