Deklaracja dostępności

 

Deklaracja dostępności

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Warce zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej
strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.Deklaracja dostępności dotyczy strony Strony Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Warce.
  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
  • brak opisów alternatywnych i tytułów dla części zdjęć i grafik,
  • dokumenty PDF nie są w całości poprawnie odczytywane przez programy dla osób niewidzących (np. nieprawidłowo przygotowane tabele, wykresy, obrazki, brak sekcji nawigacyjnych, tytułu itp.),

Nadmierne koszty

Nie dotyczy.

Treści nieobjęte przepisami

część plików PDF, DOC, DOCX została opublikowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej

Przygotowanie deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Skróty klawiszowe

Brak informacji o skrótach klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do
Mariusz Fronczek — mailowo m.fronczek@warka.pl lub telefonicznie 48 665 12 63.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie, podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego ośrodka:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Jolanta Piątosa,
  • Adres: Adres: ul. Wójtowska 1, 05-660 Warka,
  • E-mail: mgops@warka.pl,
  • Telefon: 48 667 02 20.


Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl
.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Budynek Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Warce, ul. Wójtowska 1, 05-660 Warka

  • Wejście od strony ulicy Wójtowskiej,
  • Budynek ma dwie kondygnacje,
  • Ośrodek znajduje się na pierwszym piętrze,
  • Klatka schodowa bez pochylnii,
  • Brak windy,
  • Brak ograniczeń związanych z wstępem z psem asystującym,

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Opis dostępności komunikacyjnej:

  • Przy wejściu, możliwość skorzystania z domofonu i wezwanie pracownika,
  • Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.